Panaszkezelés
Utolsó módosítás: 2015.03.05
Panasznak minősül minden, az Optimum Finance Kft. (a továbbiakban Társaság) tevékenységével, szolgáltatásával, termékével szemben felmerülő olyan egyedi kérelem vagy reklamáció, amelyben a panaszos a pénzügyi szervezet eljárását kifogásolja és azzal kapcsolatban konkrét és egyértelmű igényt fogalmaz meg.
A panaszos személy
Panaszos lehet minden természetes személy, jogi személy, jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki a Társaság Ügyfele, vagy aki közvetlen kapcsolatba kerül a Társasággal annak tevékenysége során.
A panasz felvétele
4.1.
A panaszt annak tényleges felmerülésétől számított 5 (öt) napon belül kell bejelenteni.
4.2.
A panaszosok panaszaikat a következő módokon juttathatják el a Társaság számára: írásban postai úton, e-mailben, faxon, személyesen, vagy telefonon.
4.3.
A panasz formai kötöttség nélkül nyújtható be. A minimális formai követelményekhez tartozik, hogy egyértelműen kiderüljön belőle a panaszos személye, a panaszos elérhetősége, a panaszos kapcsolata a Társasággal, a panasz konkrét tárgya, a panasz időpontja és helye. A panaszosnak a panaszát aláírásával kell hitelesítenie.
4.4.
Az írásbeli panasz személyesen vagy meghatalmazott útján leadható az ügyfélforgalmi órák alatt (hétfő-péntek: 10.00-15.00, csütörtök: 08.00-20.00) a 4024 Debrecen, Kossuth utca 42. TT/7-8. szám alatt található irodában, vagy ugyanezen címre postai úton is elküldhető.
4.5.
A panaszokat e-mailben az info@opf.hu címre lehet beküldeni.
4.6.
A panaszokat 06-52-890-580 fax-számra lehet elküldeni.
A teljes Panaszkezelési Szabályzat letölthető itt.