Teljes szervezeti átalakulás az Uniqánál
Utolsó módosítás: 2018.10.08
Forrás: portfolio.hu
Újszerű szervezeti struktúrával folytatja működését az Uniqa Biztosító. Az ügyfélkiszolgálás teljes folyamatát egy kézben összpontosítják a lakossági, a vállalati és online ügyfelek esetében is, radikálisan csökkentve a biztosító reakcióidejét. Az idén október 1-től életbe lépő szervezeti átalakulás a vállalatcsoport magyar egységénél indult el nemzetközi szinten is először.
Kurtisz Krisztián vezérigazgató szerint az alapoktól gondolják újra a szervezet felépítését, a Cherrisk elindítása után a biztosítási piacon és a nemzetközi Uniqa életében is ritka szervezeti struktúrát alakítottak ki.
Wolf-Christoph Gerlach igazgatósági tag vezetésével megalakul a lakossági üzletág (B2C), amely az élet, valamint a nem-élet termékek fejlesztését, értékesítését, adminisztrációját és kárrendezését végzi.
Ezzel párhuzamosan Polányi Zoltán igazgatósági tagként a vállalati üzletág (B2B, B2B2C) területén a banki és bróker partnerek, illetve a kis-, közép- és nagyvállalati ügyfelek igényeit szolgálja ki, az élet és nem-élet termékek értékesítésével és adminisztrációjával.
Az online értékesítést - így az uniqa.hu-t, valamint a Cherrisk.com-ot Kurtisz Krisztián vezérigazgató irányítja. Vele interjút is készítettünk néhány hete:
Nagy dobás az Uniqától: ilyen még nem volt Magyarországon