Panaszt az alábbi módokon jelenthet be:
Személyesen
Irodánkban: 4024 Debrecen, Kossuth u. 42. tetőtér 7-8.
Nyitvatartási idő:
- Hétfő-Szerda: 08:00-16:00
- Csütörtök: 08:00-20:00
- Péntek: 08:00-14:00
Telefonon
+36 30 861 9052 telefonszámon, melyen
- Hétfő-Szerda: 08:00-16:00
- Csütörtök: 08:00-20:00
- Péntek: 08:00-14:00
fogadjuk hívását.
Telefonon közölt szóbeli panasz esetén a közlést követő 30 naptári napon belül, Társaságunk jegyzőkönyvet küld a panaszosnak, mely tartalmazza a felvett panaszt, az arra adott választ, annak indokolással együtt.
Írásban
- postai úton a következő címre küldheti: 4024 Debrecen, Kossuth u. 42. tetőtér 7-8.
- faxon a +36 52 890 580 számra,
- elektronikus levélben: info@opf.hu e-mail címre.
Panasz bejelentést követően:
Amennyiben Ön írásban tett panaszt, visszaigazolást kap a bejelentés tényéről: Postai úton beküldött panasz esetén, levelezési címére.
E-mailben, a beérkező e-mailcímére.
Telefonon bejelentett panasznál a beszélgetésről automatikusan hangfelvétel készül. Cégünk a panasza megtételét megelőzően tájékoztatja a hangrögzítés tényéről. Kérésére Társaságunk biztosítja a hangfelvétel visszahallgatását, továbbá térítésmentesen az Ön rendelkezésére bocsátja a hangfelvételről készített hitelesített jegyzőkönyvet.
A panaszkezelés menete:
A beérkezett panasz közvetlenül a panasz kezelésért felelős munkatársunkhoz érkezik, aki 1-2 munkanapon belül felveszi a panaszossal a kapcsolatot a megadott elérhetőségen. A beérkezéstől számított 30 naptári nap áll rendelkezésére a panaszok megválaszolására, de törekszünk arra, hogy válaszunkat a lehető leghamarabb kézhez kapja.
Amennyiben a panaszos nem elégedett bejelentésére adott válasszal, úgy panaszkezelési szabályzatunkban felsorolt intézményekhez fordulhat, ahol jogorvoslattal élhet:
Pénzügyi Békéltető Testülethez (PBT)
levelezési cím: 1525 Budapest, Pf.: 172
ügyfélszolgálat címe: 1013. Budapest, Krisztina krt. 39. telefon: +36 80 203 776
internetes elérhetőség: www.penzugyibekeltetotestulet.hu
Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ (MNB)
1013 Budapest, Krisztina krt. 39.
levelezési cím: 1534 Budapest BKKP Postafiók: 777. telefon: + 36 80 203 776
e-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu
Az Optimum Finance Kft. panaszkezelési szabályzata.
Tájékoztató anyagok:
Magyar Nemzeti Bank tájékoztatója a pénzügyi panaszról. Letölthető formában: Pénzügyi panasz
Magyar Nemzeti Bank tájékoztatója a biztosításokról.
Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Navigátor Füzetek.
Panaszkezeléshez szükséges dokumentumok:
Meghatalmazás panaszkezeléshez
Fogyasztói panasz szolgáltatóthoz
Fogyasztói kérelem Nemzeti Bankhoz
Általános fogyasztói kérelem Pénzügyi Békéltető Testülethez
Méltányossági kérelem